گشت ارشاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گشت ارشاد
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 578
نویسنده : حسین
 
بازتابستان شد و باز بحث های داغ داغ !

سال به سال میگذرد و اما این معضل همچنان پابرجاست"به خصوص در تابستان،بحث ها در مورد معضل بدحجابی شدت میگیرد"و از یکطرف دولت چندسال است که دارد کارفرهنگی میکند که نتیجه ای ندیدیم"از طرف دیگر گشت ارشادی است که این یکی را ارشاد میکند،آن یکی را ارشاد میکند"فردا صبح ، روز از نو ،ارشاد از نو !!!

چرا شال ات، دو وجب رفته عقب" چرا پاچه ات کوتاه است" خانم آستین ات رو درست کن" دختربه این خوبی که اینطوری نمیگرده،نازی !! حالا بیا یه تعهد بده، قول بده شب که رفتی خونه"سجاده پهن کنی !

بعید میدانم،معضل بدحجابی،مشکلی به این بزرگی باشد،که چندسال است هنوز شروع کار اصلاح را بلد نیستیم"همه چیز برمیگردد به آموزش جامعه"نگاهی به آمار طلاق در کشور بیاندازید که رو به افزایش است"مگه نه اینکه در همین صداوسیمای آقای ضرغامی،طلاق و دعوای خانوادگی و دوستی های خیابانی و عشق های مثلثی ترویج میکنند؟؟

اکثریت بدحجابان نه بخاطر سیاست و مخالف نظام بودنشان،بدحجاب هستند،نه جزو زنان خیابانی هستند"این ریشه در بی اطلاعی و نشناختن راه صحیح و عدم آگاهی شان است"شخصیتی که به مرور شکل گرفته و باهمان طرز فکر وارد اجتماع شده"یقینا فرهنگ و تربیت اسلامی درکار نبوده"برای اصلاح وتغییر این حرکت،از چه الگویی پیروی کردیم؟؟چه روش تربیتی بکار بستیم؟؟جنایتکار بالفطره نیستند که پلیسی عمل کنیم"این درحالی است که یکی از نمایندگان گدای توجه مجلس،این دختران بدحجاب را مساوی با فاحشه ! میداند و رییس جمهور را متهم به راه دادن به ایجاد فحشا در جامعه میکند"

چرا باید همیشه بگوییم پای استکبار درمیان است؟؟این حرکات(ترویج بدحجابی) کار آمریکاست؟؟ باشه قبول ! ما چه کردیم برای مقابله با این تهاجم فرهنگی؟؟؟بیایید اعتراف کنیم که در ترویج راه صحیح موفق نبودیم و کم کاری کردیم"

اگر گذرتان به سواحل مازندران و بوشهر خورده باشه،میبینید که بی شباهت به آنتالیا نیست"چه کاری کردیم،که الان میخواهیم نتیجه اش رو ببینیم؟؟افتخارکنیم  هواپیمایی که از ایران بلند میشود به مقصد دبی و آنتالیا،پراز مسافرایرانی است؟؟ای بابا،مشکل که به بدحجابی ختم نشد"کل فرهنگ زیرسئوال رفت"

بیخیال بابا"ماهم که کاری از دستمان برنمی آید،لااقل میتوانیم امیدوار به از بین رفتن این ناهنجاری باشیم!!هیچ کاری نمیکنیم و کم کم قبح همه چی داره از بین میره"این تفسیر من هم به مانند هزاران تحلیلی که هزاران نفر داشتند و قدمی به جلو برنداشتیم" 

به جایی برنخوره، ولی یه روزی خیال داشتیم انقلابمان را صادر کنیم !!

_____________________________________________________________________




:: موضوعات مرتبط: جامعه , ,
:: برچسب‌ها: گشت ارشاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1391/7/7/5 - - گفته است :
کشاورزان گیلانی از زمان کاشت تا برداشت تمام اندوخته خود را صرف به ثمر رساندن محصول برنج می کنند، اما چندسالی است واردات برنج خارجی سایه سیاه خود را بر دسترنج این قشر زحمتکش افکنده است.
فروش انواع برنج هاشمی ،کاظمی ،گوهر، صدری و... بدون هیچ واسطه در اندازه های مختلف بسته بندی و ارسال به تمام نقاط کشور. جهت مصارف خانگی رستوران ها هتل ها هیئت ها و مراسم و مجالس مختلف با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید به وبلاگ ما مراجعه کنید
قیمت ها در وبلاگ نوشته شده است است
http://shaligil.loxblog.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: